Recenze: Shotgun Wedding

SW
SW
Amazon Prime

Na svatbu Darcy (Jennifer Lopez) a Toma (Josh Duhamel) dorazí nezvaní hosté se zbraněmi. Při při snaze prostřílet se svatbou se mezi nastávajícím manželským párem opět projeví vzájemné city….

Jennifer Lopez se snaží korigovat pěveckou i hereckou kariéru, v jistých případech jsou její filmy utrpení (Láska s rizikem), někdy jsou až překvapivě snesitelné a Lopez v nich předvádí působivé výkony (Zlatokopky). V nové akční komedii Shotgun Wedding si poté měla Jennifer Lopez zahrát po boku Armieho Hammera, ten ovšem po obvinění ze sexuálního násilí a kanibalských choutek musel rychle opustit Hollywood, náhrada tak přišla v podobě Joshe Duhamela (Lennox z Tranformers). V režii Jasona Moorea (první Ladíme!) tak mohla dorazit potencionální svatební variace Smrtonosné pasti, která by i díky účasti Jennifer Coolidge nebo Cheeche Marina mohla být zábavnou podívanou. Mohla!

SW
Amazon Prime

Skloubit romantickou komedii s akčním žánrem je samo o sobě obtížnou disciplínou.  Je potřeba, aby došlo k vyvážení vah, dorazila přiměřená várka humoru i akce. A toho v součtu moc není. Jennifer Coolidge si sice jako vždy dokáže sebrat všechny momenty pro sebe, příběh se ovšem bohužel netočí primárně kolem ní.  Chemie mezi Lopez a Duhamelem je v podstatě nulová, stejně tak je prakticky nulová atraktivita výsledného konceptu.

Dominikánská republika sice zvládne působit jako přitažlivá destinace, jisté momenty můžou svádět k drobnému pousmání, největší háček ovšem ve finále přeci jen tkví v tom, že si někdo očividně není jistý, jak se skloubením dvou žánrů adekvátně pohrát. V nejhorších momentech film působí až příliš lacině, těch ovšem v součtu není tolik, kdy to celé tkví v tom, že se tu na příliš očividné zelené pozadí nesází v tak velké míře.  Vedlejší postavy jsou v součtu ploché, v akčních scénách chybí nápaditost, i jednotlivé decimace zlých pirátů vyvolávají spíše výsměch.

SW
Amazon Prime

Při sledování je vlastně těžké odhadnout tu ideální cílovku. Pro fanoušky/fanynky klasických romantických komedií je Shotgun Wedding až příliš krutý, pro fanoušky akčních filmů je tu zase v součtu málo akce i příliš měkkosti. Filmu primárně chybí alespoň částečný nádech romantického filmu, scenárista Mark Hammer se ani kdovíjak nesnaží prodat vzájemný vztah dvou hlavních postav. Výsledek není kdovíjak zábavný, Duhamel i Lopez předvádí jinde o poznání lepší a výraznější výkony, promrhán je i potenciál účasti Cheeche Marina. Dle očekávání musí dojít k nějakému zvratu v zápletce, kdy ovšem jeho síla netkví v tom, že by diváka posadila na zadek. Skrze chladnost je toto ,,velké odhalení´´ vlastně úplně k ničemu, efekt je nulový.

Není to zábavné, není to hravé, je to vlastně víceméně k ničemu. Pár světlých momentů a Jennifer Coolidge k záchraně nestačí….

Verdikt: 30%